facebook
Wine Admire logo
Caută
Close this search box.
Caută
Close this search box.

Întrebări frecvente

 
 
 
 

Ce produse/servicii pot comanda?

In cadrul WineAdmire.ro se pot comanda produse alcoolice sub 4 modalități :

  • Shop individual, dvs vă alegeți ce produse doriți să achiziționați, atât din cadrul băuturilor alcoolice sau produselor confecționate din lemn
  • Abonamente predefinite deja de către somelierii WineAdmire pe care să le primiți săptămânal sau lunar.
  • Vă puteți crea/personaliza propriul abonament din produse alese de către dvs pe care să îl primiți săptămânal sau lunar
  • Pachete cadou 
 

Cum comand?

Finalizarea unei comenzi este posibila fie prin crearea unui cont dar si prin adaugarea produselor in cosul de cumparaturi, insa fara crearea unui cont.
Crearea unui cont pe WineAdmire.ro este necesară pentru a ne asigura că vindem băuturi alcoolice doar persoanelor peste 18 ani, conform legii.

Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres.

Dacă nu aveți cont se pot efectua comenzi pe site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Insa,  este necesara o atentia deosebita atunci cand se introduc datele de livrare si facturare.  Continuați prin a introduce datele de facturare a comenzii și adresa de livrare. Plata comenzii se poate face prin ramburs, la primirea comenzii din partea curierului, cât și online, cu cardul.

Verificați corectitudinea datelor și finalizați comanda prin butonul “Trimite comanda”.

Odată adăugat în coșul de cumparaturi, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumparaturi, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului. Dacă din motive logistice nu mai există în stoc un anumit produs care face obiectul unui abonament/ pachet cadou / serviciu Vânzătorul își rezerva dreptul de a înlocui acel produs cu un alt produs care are prețul apropiat față de cel înlocuit.

După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care se confirmă primirea și înregistrarea comenzii dvs. (“Primire Comandă / Confirmare”). Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată.

 

Exista o comandă minimă?

Da, valoarea minimă a unei comenzi este de 50 Ron.

 

Cum plătesc?

În momentul de față plata comenzii se poate face prin ramburs, la primirea comenzii din partea curierului, cât și online, cu cardul. La suma totală este adăugată și taxa de transport care este calculată în funcție de cantitatea si valoarea comenzii dumneavoastră.

Pentru comenzile cu plata ramburs este necesară confirmarea telefonică– clientul fiind contactat telefonic de către un reprezentant al site-ului. Procesarea comenzii va începe doar după confirmarea telefonică.

 

Pentru comenzile de peste 500 lei, plata cu cardul este obligatorie. 

Toate comenzile beneficiaza de transportul gratuit.

 

Livrarea comenzilor

Comenzile sunt livrate prin compania de transport Same Day la adresele de pe teritoriul României. Vă rugăm să folosiți ca și adresă de livrare, adresa la care puteți fi găsiți în intervalul orar 9:00-17:00.

Timpul de livrare a comenzilor este de 3-10 zile lucrătoare.

 

Retur Produse

WineAdmire Team se asigură că produsele și serviciile livrate sunt de cea mai înaltă calitate. Specialiștii noștri selectează cu atenție și dedicare fiecare vin oferit în magazinul nostru online, iar stocarea și sistemul de împachetare inovativ și inteligent, protejează vinul împotriva șocurilor sau a temperaturilor nefavorabile, asigurând astfel transportul în condiții optime pentru a menține calitatea produselor până când ele ajung la dumneavoastră.
Însă, conform OUG nr. 34/2014 cumpărătorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanță în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Aveți posibilitatea ca în acest termen să returnați produsul, nefiind obligatoriu ca acesta să fie returnat în ambalajul original. Pentru aceasta avem nevoie de a ne comunica intenția Dumneavoastră (declarație neechivocă) de retur prin e-mail.

Email pentru solicitare retur: retur@wineadmire.ro

Categorii de produse cu condiții speciale de retur

  • Băuturi – trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost livrate, sigiliile intacte, ambalaj intact, fără pete sau rupturi.
  • Băuturile returnate își pierd din valoare minim 50%, deoarece spre exemplu: Vinurile trebuie păstrate în condiții speciale de temperatură și luminozitate. 
 

Pot comanda fără cont?

Da. Privind finalizarea unei comenzi pe site-ul www.WineAdmire.ro nu este necesar crearea unui cont insa este necesara validare varstei minime privind consumul de bauturi alcolice.

Prin accesarea site-ului si prin verificarea manuala a varstei, potentialul client declara pe proprie raspundere ca are implinita  varsta minima de 18 ani pentru a fii eligibil privind  achizitionarea bauturilor alcolice, după cum obligă legea.

 

Care sunt modalitățile de plată?

În momentul de față plata comenzii se poate face prin:
-Ramburs la primirea comenzii de la curier
-Online cu card bancar prin EuPlătesc (Visa/Mastercard/Maestro)
În cazul opțiunii de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți unde veți fi redirecționat.
-Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
– “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision din partea deținătorului de card.

 

Cât costă transportul?

Pentru toate comenzile plasate transportul este gratuit.

 

Autentificare cu Facebook și Google

Dacă vă autentificați pe site-ul nostru folosind Facebook sau Google veți fi abonat automat la newsletter-ul nostru. Dacă nu doriți sa fiți abonat la newsletter-ul nostru, aveți posibilitatea de a va dezabona.

Site under maintenance